Vlada Republike Slovenije je 6. 11. 2021 izdala nov Odlok o začasnih ukrepih za preprečevanje in obvladovanje okužb z nalezljivo boleznijo COVID-19. Za potovanje z vlakom v notranjem in mednarodnem prometu ter v tranzitu še naprej ostaja obvezno izpolnjevanje  pogoja PCT – prebolevnosti, cepljenosti ali testiranja. Pogoja PCT pri prevozu z javnim potniškim prometom pa ni treba izpolnjevati mlajšim od 12 let, osebam, ki so vključene v storitev vodenja, varstva in zaposlitev pod posebnimi pogoji, učencem in dijakom.

Za vožnjo z vlakom je poleg izpolnjevanja pogoja PCT obvezna pravilna uporaba zaščitne kirurške maske ali maske tipa FFP2, razkuževanje rok in ohranjanje medsebojne razdalje.

Potniki na vlaku dokazujejo izpolnjevanje pogoja PCT z ustreznim dokazilom o prebolevnosti, cepljenosti ali negativnem rezultatu testa in veljavnim osebnim dokumentom.
Iskalnik voznih redov
Spletni nakup vozovnic Preverite, katere vozovnice lahko kupite preko spleta

Potniški promet SŽ dobil zeleno luč za vožnjo »zelenca« na Hrvaškem

Hrvaška Agencija za varnost železniškega prometa je družbi SŽ-Potniški promet izdala licenco za vožnjo dizelskih motornih vlakov DMG 711, nekdaj imenovanih zeleni vlak, po omrežju hrvaških železnic. V skladu s hrvaško zakonodajo o varnosti železniškega prometa to pomeni, da vlaki DMG 711 Slovenskih železnic ustrezajo standardom in normativom, ki veljajo za prevoz potnikov v notranjem prometu na sosednjem Hrvaškem. Ti vlaki lahko tako brez dodatnih določil o varnosti vozijo po omrežju železnic na Hrvaškem.

Dizelska motorna potniška garnitura DMG vrste 711 doseže največjo hitrost 120 kilometrov na uro in lahko naenkrat udobno in varno prepelje 92 potnikov. Po hrvaških tirih bo odslej lahko vozilo pet tovrstnih garnitur.

DMG 711

Na Slovenskih železnicah smo izjemno zadovoljni z odločitvijo hrvaške agencije. »To je šele prvi korak,« poudarja direktor družbe Slovenske železnice-Potniški promet mag. Boštjan Koren. »Naš cilj je namreč še okrepiti sodelovanje s Hrvaškimi železnicami, še zlasti pri vožnjah naših vlakov po obmejnih krajih sosednje države. Možnosti za poglobitev sodelovanja na tem področju je veliko,” se zaveda mag. Boštjan Koren. Slovenske železnice so v tudi v letošnjih poletnih mesecih, že kar tradicionalno, redno vozile sezonske vlake med Ljubljano in Reko oziroma Opatijo ter Puljem, pri čemer so potniki prestopali v Hrpeljah-Kozini. »Z našimi hrvaškimi kolegi v potniškem prometu se pogovarjamo o novih projektih, morda bo kakšna od novosti zaživela že v dneh veselega decembra,« sporoča Boštjan Koren, prvi mož družbe Slovenske železnice-Potniški promet.