Vlada je izdala odlok za zajezitev širjenja okužb z virusom SARS-CoV-2. Za vse potnike v javnem prometu je obvezno izpolnjevanje pogoja PCT – prebolevnosti, cepljenosti ali testiranja. Pogoja PCT v javnem prometu ni treba izpolnjevati mlajšim od 15 let, učencem in dijakom.

Za vožnjo z vlakom bodo poleg izpolnjevanja pogoja PCT še naprej obvezni uporaba zaščitne maske, razkuževanje rok in ohranjanje medsebojne razdalje.

Potniki na vlaku dokazujejo izpolnjevanje pogoja PCT z ustreznim dokazilom o prebolelosti, cepljenju ali negativnem testu.

Iskalnik voznih redov
Spletni nakup vozovnic Preverite, katere vozovnice lahko kupite preko spleta

Nova pridobitev Parka vojaške zgodovine – parna lokomotiva 52 4936 z vagonoma

V Parku vojaške zgodovine Pivka/Park of military history Pivka je bila muzejskemu namenu slovesno predana obnovljena železniška kompozicija iz druge svetovne vojne skupaj s parno lokomotivo 52 4936. Kompozicijo, ki je dolga skoraj 28 m in težka skoraj 121 ton, ima sloves največjega in najtežjega muzejskega eksponata: sestavljajo jo nekdanja nemška vojna lokomotiva tipa DBR 52 ter dva tovorna vagona s protiletalskim topom. Železniška kompozicija ima za našo nacionalno zgodovino še posebej velik pomen, saj so ravno tovrstne lokomotive po koncu II. svetovne vojne, v okviru vojnih reparacij, pomagale pri odpravi vojne škode in uničenja ter s tem delovale v službi miru in napredka. Poleg tega pa je ravno »pivška« lokomotiva 11. aprila, 1978 s posebno slavnostno vožnjo od Ljubljane do Postojne sklenila obdobje parne vleke na glavnih progah.
Velik pomen obnovljene železniške kompozicije za našo tehnično dediščino in nacionalno zgodovino so izpostavili tudi slavnostni govorci na svečani slovesnosti, ministrica za obrambo Andreja Katič, podžupan Občine Pivka Boris Rebec, direktor Parka vojaške zgodovine Janko Boštjančič, generalni direktor skupine Helios g. Hubert Culik ter ravnatelj Železniškega muzeja Slovenskih železnic Mladen Bogić. Več na povezavi – Parkvojaskezgodovine.