Od 5. maja do 20. junija bomo v SŽ-Potniški promet postopno izvedli celostno nadgradnjo aplikacije za delo s klici ter elektronsko pošto naših uporabnikov. V novo razporejanje in obdelavo klicev bodo zajete naše ključne številke 080 ter 01 in ključna elektronska naslova za podporo potnikom ([email protected] in [email protected]).

Namen prenove in nadgradnje klicnega centra je dodatno izboljšanje odzivnosti in učinkovitejša pomoč uporabnikom. Nova aplikacija bo omogočila boljše razporejanje klicev, uporabo več informativnih odzivnikov in možnost uporabe povratnega klica za vse tiste, ki boste v izogib čakanju na prostega svetovalca želeli, da vas pokličemo nazaj.

V prehodnem obdobju so možne občasne motnje v delovanju klicnega centra – prihaja lahko do občasne nedosegljivosti, zamikov pri sprejemanju klicev svetovalcev, neželenih predvajanj odzivnikov ali popačenih oblik odgovorov na vaša sporočila.

Na vsa vprašanja in pobude potnikov se bomo, tako kot do sedaj, trudili odgovarjati kar najhitreje in z vsemi potrebnimi podatki za prijetna potovanja.

Vsem uporabnikom se za morebitne nevšečnosti iskreno opravičujemo.

Zahvaljujemo se vam za razumevanje.

Oglas V službi domovine