Z namenom boljše uporabniške izkušnje pri uporabi storitev javnega železniškega prevoza ponujamo dodatno storitev: možnost naročila na samodejno obveščanje (prek brezplačnih sporočil SMS) o dogodkih na progi in morebitnih spremembah voženj vlakov v notranjem prometu. Mogoča pa je tudi prijava na e-novice podjetja. SMS obvestila delujejo samo na slovensko telefonsko številko.

Kratka navodila in opis funkcij

Prijava in uporaba portala

Prijava

Na spletnem naročniškem portalu Moj vlak (potnik.sz.si) se lahko potniki prijavijo in urejajo osnovna soglasja za obveščanje ter vnesejo svoje relacije.

Portal Moj vlak

Registracija se izvede na povezavi potnik.sz.si.

Portal Moj vlak

Vnos relacij

Ob uspešno izvedeni prijavi se prikaže stran za vnos relacij.

Portal Moj vlak
  • Vstopna postaja: Potnik bo obveščen, če ima vlak zamudo pred izbrano vstopno postajo in ima ta vlak postanek na vstopni ter izstopni postaji.
  • Izstopna postaja: Ta podatek je potreben zaradi spremljave relacije in morebitnih ovir na relaciji, predvsem nadomestnih prevozov, ki se posredujejo potniku, če je pri vlaku nadomestni prevoz ali ovira v prometu pred njegovo izstopno postajo in ima vlak postanek na vstopni postaji potnika. Če bi želel biti potnik obveščen za vožnjo v obe smeri, mora vnesti tudi vožnjo v obratni smeri (torej, npr. relacija Kamnik–Ljubljana ter relacija Ljubljana–Kamnik).
  • Obdobje v tednu: Možnost poljubne izbire, glede na predvidene dneve potovanja z vlakom.
Portal Moj vlak
  • Obdobje v dnevu: Obdobje v dnevu je izjemno pomemben parameter, ki definira, za katero obdobje želi potnik prejemati informacije. Če želi biti potnik obveščen o jutranjem terminu glede poti v službo/šolo, ne priporočamo nastavljanja obveščanja za ves dan, kajti ostala obvestila niso relevantna za čas izven poti v službo. Preširoko definirano obdobje nudi nepotrebne informacije.

    PRIMER: Potniku, ki npr. običajno uporablja vlake z odhodom s postaje Kamnik ob približno 6.30, bi priporočali izbiro časovnega obdobja od 6.00 do 7.00. Pri povratku, npr. s postaje Ljubljana z uporabo vlakov okoli 15.30, bi priporočali izbiro časovnega obdobja od 15.00 do 16.00.
Portal Moj vlak

Ko se zaključi vnos, se izbere DODAJ IZBIRO in v nadaljevanju DODAJ NOVO RELACIJO ali ob kasnejšem vnosu UREDI LOKACIJO.

Spremembe se lahko izvajajo neposredno v relacijah z uporabo naslednjih funkcij:

Portal Moj vlak
  • Uredi lokacijo: Omogočeno je dodatno urejanje lokacije, vključno z vsemi polji.
  • Izključi obveščanje: Funkcija začasno izklopi obveščanje. Obvestila je mogoče naknadno ponovno vklopiti. Namen funkcionalnosti je za npr. za obdobje bolniške odsotnosti, dopusta itd. (ko potnik ve, da ne bo potoval z vlakom).
Portal Moj vlak
  • Odstrani relacijo: Funkcija izbriše izbrano relacijo in s tem trajno izbriše ta izbor za potnika.

Upravljanje računa

Upravljanje z računom je dostopna v zavihkih:

Portal Moj vlak

Nastavitve so namenjene odločitvi glede prejemanja vrst obvestil in upravljanju trženjskega soglasja.

Obveščanje o spremembah v prometu poteka prek sporočil SMS (samo na slovenske telefonske številke), trženjska obvestila (e-novice, ponudbe itd.) pa se pošiljajo po e-pošti.

Prijavo / registracijo izvedete na portalu Moj vlak.

Portal Moj vlak

Teksti v SMS sporočilih o spremembah v prometu so enotni in kratki ter vsebujejo povezavo na spletno stran SŽ-Potniški promet, kjer se najde aktualni podatek o morebitni zamudi, obvestilo (izrednost, napovedani nadomestni prevoz itd.) ter več pomembnih razširjenih informacij za potnike.


Splošni pogoji

Dodatne informacije

  • v Infocentrih Koper, Ljubljana, Celje in Maribor,
  • na prodajnih mestih,
  • na številki 080 81 11,
  • po elektronski pošti [email protected].
Oglas za potovanje z dirketnimi vlaki v Avstrijo.