Z namenom boljše uporabniške izkušnje pri uporabi storitev javnega železniškega prevoza ponujamo dodatno storitev: možnost naročila na samodejno obveščanje (prek brezplačnih sporočil SMS) o dogodkih na progi in morebitnih spremembah voženj vlakov v notranjem prometu. Mogoča pa je tudi prijava na e-novice podjetja. SMS obvestila delujejo samo na slovensko telefonsko številko.
Kratka navodila in opis funkcij
Prijava in uporaba portala
Prijava
Na spletnem naročniškem portalu Moj vlak (potnik.sz.si) se lahko potniki prijavijo in urejajo osnovna soglasja za obveščanje ter vnesejo svoje relacije.

Registracija se izvede na povezavi potnik.sz.si.

Vnos relacij
Ob uspešno izvedeni prijavi se prikaže stran za vnos relacij.

- Vstopna postaja: Potnik bo obveščen, če ima vlak zamudo pred izbrano vstopno postajo in ima ta vlak postanek na vstopni ter izstopni postaji.
- Izstopna postaja: Ta podatek je potreben zaradi spremljave relacije in morebitnih ovir na relaciji, predvsem nadomestnih prevozov, ki se posredujejo potniku, če je pri vlaku nadomestni prevoz ali ovira v prometu pred njegovo izstopno postajo in ima vlak postanek na vstopni postaji potnika. Če bi želel biti potnik obveščen za vožnjo v obe smeri, mora vnesti tudi vožnjo v obratni smeri (torej, npr. relacija Kamnik–Ljubljana ter relacija Ljubljana–Kamnik).
- Obdobje v tednu: Možnost poljubne izbire, glede na predvidene dneve potovanja z vlakom.

- Obdobje v dnevu: Obdobje v dnevu je izjemno pomemben parameter, ki definira, za katero obdobje želi potnik prejemati informacije. Če želi biti potnik obveščen o jutranjem terminu glede poti v službo/šolo, ne priporočamo nastavljanja obveščanja za ves dan, kajti ostala obvestila niso relevantna za čas izven poti v službo. Preširoko definirano obdobje nudi nepotrebne informacije.
PRIMER: Potniku, ki npr. običajno uporablja vlake z odhodom s postaje Kamnik ob približno 6.30, bi priporočali izbiro časovnega obdobja od 6.00 do 7.00. Pri povratku, npr. s postaje Ljubljana z uporabo vlakov okoli 15.30, bi priporočali izbiro časovnega obdobja od 15.00 do 16.00.

Ko se zaključi vnos, se izbere DODAJ IZBIRO in v nadaljevanju DODAJ NOVO RELACIJO ali ob kasnejšem vnosu UREDI LOKACIJO.
Spremembe se lahko izvajajo neposredno v relacijah z uporabo naslednjih funkcij:

- Uredi lokacijo: Omogočeno je dodatno urejanje lokacije, vključno z vsemi polji.
- Izključi obveščanje: Funkcija začasno izklopi obveščanje. Obvestila je mogoče naknadno ponovno vklopiti. Namen funkcionalnosti je za npr. za obdobje bolniške odsotnosti, dopusta itd. (ko potnik ve, da ne bo potoval z vlakom).

- Odstrani relacijo: Funkcija izbriše izbrano relacijo in s tem trajno izbriše ta izbor za potnika.
Upravljanje računa
Upravljanje z računom je dostopna v zavihkih:

Nastavitve so namenjene odločitvi glede prejemanja vrst obvestil in upravljanju trženjskega soglasja.
Obveščanje o spremembah v prometu poteka prek sporočil SMS (samo na slovenske telefonske številke), trženjska obvestila (e-novice, ponudbe itd.) pa se pošiljajo po e-pošti.
Prijavo / registracijo izvedete na portalu Moj vlak.

Teksti v SMS sporočilih o spremembah v prometu so enotni in kratki ter vsebujejo povezavo na spletno stran SŽ-Potniški promet, kjer se najde aktualni podatek o morebitni zamudi, obvestilo (izrednost, napovedani nadomestni prevoz itd.) ter več pomembnih razširjenih informacij za potnike.
Splošni pogoji
Dodatne informacije
- v Infocentrih Koper, Ljubljana, Celje in Maribor,
- na prodajnih mestih,
- na številki 080 81 11,
- po elektronski pošti [email protected].