Spletni in mobilni nakup vozovnic

Vozovnice Slovenskih železnic za potovanja po Sloveniji lahko kupite tudi preko spleta oziroma mobilne aplikacije Grem z vlakom.  Mobilno aplikacijo Grem z vlakom prenesite iz spletne trgovine Google PlayApp Store in Huawei AppGallery.

Pred vsakim nakupom vozovnice preko spleta ali mobilne aplikacije priporočamo, da preverite aktualni vozni red ter morebitne ovire in nadomestne prevoze v železniškem prometu. Te najdete v iskalniku voznega reda na www.slo-zeleznice.si ali v aplikaciji Grem z vlakom v zavihku Zamude in ovire, ki ga najdete spodaj desno.

Vozovnice Slovenskih železnic, ki jih lahko kupite preko spleta oziroma prek mobilne aplikacije:

  • enosmerne/povratne* vozovnice – po redni vozni ceni,
  • enosmerne/povratne* vozovnice za otroke od 6. do 12. leta – s 50-odstotnim popustom,
  • enosmerne/povratne* vozovnice za otroke do 6 leta – brezplačno,
  • abonentske** vozovnice, mesečne, letne in polletne, ki se izdajo na obstoječo SŽ čip kartico (možno je podaljšanje-prvi nakup je potrebno opraviti na prodajnem mestu na žel. postaji),
  • mestne vozovnice (Ljubljana),
  • pavšalne vozovnice IZLETka,
  • IJPP vikend vozovnice (nakup je mogoč samo preko spletne trgovine z nepersonificirano (neimensko) čip kartico IJPP).

*Pri nakupu povratne vozovnice za vlak višje vrste preko spleta ali mobilne aplikacije, se vam zaračuna samo eno doplačilo za potovanje z vlakom višje vrste (IC, EC, EN, MV ali ICS – samo za prvo smer potovanja, ne pa tudi za povratno. Za povratno potovanje lahko izberete kateri koli vlak v času veljavnosti vozovnice – v kolikor boste potovali z vlakom višje vrste, lahko doplačilo za vlak višje vrste opravite pri osebju v vlaku ali na prodajnih mestih na železniških postajah.

**Nakup abonentske vozovnice po spletu se na čipu vozovnice zapiše ob prvi validaciji po preteku največ 120 minut. Nakup preko mobilne aplikacije Grem z vlakom se na mobilnem telefonu shrani v aplikaciji v zavihku “Moje vozovnice.”

Video predstavitev nakupa

Da bo nakup potekal brez težav si oglejte video predstavitev spletnega in mobilnega (aplikacija za IOS in Android) nakupa vozovnic.

Spletni nakup vozovnic

Svojo vozovnico preko spleta, lahko kupite tukaj.

Kratka navodila e-nakupa

Na zgoraj navedeni povezavi izberite datum potovanja, vstopno in izstopno točko, po prikazu voznih redov in izbiri želenega potovanja, lahko svojo vozovnico plačate s plačilno kartico ali moneto. Sledi le še tisk potrdila o opravljenem nakupu vozovnice, na katerem bo navedena tudi AZTEC koda skladno z UIC standardom (železniška identifikacijska koda), katero bo lahko osebje, ki spremlja vlak na vlaku s terminalom odčital in vam tako izdal potrdilo o izdaji vozovnice.

Plačilna sredstva spletnega nakupa

Svoje vozovnice, ki jih boste kupili preko spleta, lahko plačate z naslednjimi plačilnimi karticami:

  • s kartico MasterCard,
  • z debetno kartico MasterCard,
  • s kartico Visa,
  • z debetno kartico Visa,
  • z BA Maestro kartico in
  • z Diners kartico (tudi na obroke).

Mobilna aplikacija

Navodilo za mobilni nakup

Nakup vozovnic v aplikaciji poteka na enak način kot po spletu. Razlika je le, da vozovnice kupljene preko mobilne aplikacije ni potrebno natisniti, saj jo bo osebje, ki spremlja vlak s terminalom odčitalo preko vašega telefona.

  • Pregled e-vozovnice
  • osebju, ki spremlja vlak pokažite potrdilo o nakupu (papir oz. shranjeno vozovnico na telefonu), na katerem se nahaja Aztec koda,
  • osebje, ki spremlja vlak bo s terminalom odčital Aztec kodo iz papirja,
  • po uspešnem branju kode, vam bo osebje natisnilo potrdilo (iz MT terminala), ki ga morate hraniti do konca potovanja,
  • v kolikor se je Potrdilo o nakupu že uporabilo, ne bo možen prevzem. V tem primeru bo osebje obravnavalo potnika kot potnika brez vozovnice,
  • v primeru potovanja, kjer prestopite na drugi vlak, se upošteva potrdilo, ki vam ga je osebje izpisalo iz MT terminala, po uspešnem odčitavanju kode iz e-vozovnice.

Več informacij o voznih redih in ponudbah dobite:

  • v Infocentrih Koper, Ljubljana, Celje in Maribor,
  • na potniških blagajnah,
  • na brezplačni telefonski številki: 080 81 11 (od 6.00 do 22.00)
  • po e-pošti: [email protected].