Pogosto zastavljena vprašanja

Ali je mogoče najeti posebni vlak in kakšna so določila?

Za potovanje po Sloveniji je treba posebni vlak naročiti najmanj 15 dni prej, za mednarodni promet pa najmanj 60 dni prej. Naročilo vlaka po Sloveniji oz v tujino pošljite preko kontaktnega obrazca. Navesti je treba število potnikov, relacijo in dan potovanja ter vrsto vlaka, okvirni vozni red in želene postanke. Prav tako je mogoče naročiti posebni vagon, ki se doda rednemu vlaku. Več o naročilu vagona ali vlaka (LINK).

Ali je mogoče rezervirati vozovnice za avtovlak?

Vozovnic za avtovlak ni mogoče rezervirati.

Ali je na vlakih v Sloveniji omogočeno napajanje za računalnike?

Da, v 1. razredu vlaka ICS in nekaterih mednarodnih vlakih lahko uporabljate električne priključke.

Ali je z muzejskim vlakom mogoče prepeljati tudi hišne ljubljenčke ali kolo?

Na muzejskem vlaku je prevoz koles mogoč v posebnem prtljažnem vagonu, vendar je število koles omejeno. Prav tako je mogoč prevoz hišnih ljubljenčkov.

Ali je treba rezervirati vozovnice za muzejski vlak?

Da, vozovnice za muzejski vlak je treba rezervirati oziroma jih kupiti v Infocentru na železniški postaji Ljubljana. To lahko storite od ponedeljka do petka med 8. in 15. uro.

Ali lahko dobim delno povrnjen denar za povratno vozovnico, izrabljeno le v eno smer?

Da, za neizrabljeno vozovnico lahko zahtevate vračilo denarja v celoti, vendar le pred začetkom roka veljavnosti vozovnice kar pa ne velja za vozovnice, kupljene prek spleta ali prek mobilne aplikacije, za katere se prevoznina ne vrača.

Vračilo za delno neizkoriščeno vozovnico lahko potnik skladno s točko 418.2 potniške tarife zahteva za polletno in letno vozovnico, ki je še v roku veljavnosti.

Delno vračilo je možno tudi v primerih, navedenih v Uredbi (ES) št. 1371/2007 in Uredbi o izvajanju Uredbe (ES) o pravicah in obveznostih potnikov v železniškem prometu.

Vračilo za v celoti ali delno neizkoriščene vozovnice je mogoče na potniških blagajnah, ki so opremljene s ST (stacionarnim terminalom) in so navedene v potniški tarifi ST 700.03 oziroma so objavljene na spletnih straneh prevoznika, in preko pristojne službe prevoznika na podlagi zahtevka za vračilo prevoznine K-99c.

Potniške blagajne, na katerih prodajajo vozovnice pogodbeni prodajalci, vračajo plačano prevoznino in dodatke samo za vozovnice, kupljene na njihovih blagajnah.

Vozovnice za mednarodni promet se vračajo skladno z veljavnimi tarifami in predpisi, ki urejajo prevoz potnikov v mednarodnem potniškem prometu. Tudi za mednarodne vozovnice velja, da jih je treba potrditi, če so bile neizrabljene ali delno neizrabljene. Ko vam neposredno na blagajni ne morejo vrniti denarja za neizrabljeno ali delno neizrabljeno vozovnico, pa zahtevek po vračilu denarja naslovite na SŽ-Potniški promet, Oddelek za reklamacije, Kolodvorska 11, 1560 Ljubljana.

Ali lahko dobim povrnjen denar za neizrabljeno vozovnico?

Povrnitev plačane prevoznine v celoti lahko zahtevate:

  • – pred začetkom roka veljavnosti vozovnice, razen za vozovnice, kupljene prek spleta ali prek mobilne aplikacije, za katere se prevoznina ne vrača;
    – vračilo za delno neizkoriščeno vozovnico lahko zahteva za polletno in letno vozovnico, ki je še v roku veljavnosti;
  • – delno vračilo je možno tudi v primerih, navedenih v Uredbi (ES) št. 1371/2007 in Uredbi o izvajanju Uredbe (ES) o pravicah in obveznostih potnikov v železniškem prometu.

Vozovnice za mednarodni promet se vračajo v skladu z veljavnimi tarifami in predpisi, ki urejajo prevoz potnikov v mednarodnem potniškem prometu. Tudi za mednarodne vozovnice velja, da jih je treba potrditi, če so bile neizrabljene ali delno neizrabljene. Ko vam neposredno na blagajni ne morejo vrniti denarja za neizrabljeno ali delno neizrabljeno vozovnico, pa zahtevek po vračilu denarja naslovite na SŽ-Potniški promet, Oddelek za reklamacije, Kolodvorska 11, 1560 Ljubljana.

Ali lahko dobim za šolo oziroma službo potrdilo o zamudi vlaka?

Da, sprevodnik v vlaku, ki je imel zamudo, osebje na potniški blagajni in informator v informacijskem centru vam bodo na vašo zahtevo izdali potrdilo o zamudi vlaka.

Za uveljavljanje pravic morate predložiti svojo vozovnico v potrditev tam, kjer je nastala ovira v prometu ali zamuda vlaka. V primeru elektronske vozovnice morate pridobiti potrdilo o zamudi pri osebju za spremljavo vlakov. Če na postaji ali postajališču v času postanka vlaka ni odprte potniške blagajne, pred izstopom iz vlaka za uveljavljanje pravic predložite svojo vozovnico v potrditev osebju za spremljavo vlaka

Ali lahko hišnega ljubljenčka vzamem tudi na vlak po tujini?

Določila o prevozu živali z vlakom so v drugih državah podobna kot v Sloveniji. Ker pa pri nekaterih železniških prevoznikih drugod po Evropi, zlasti za prevoz ljubljenčkov v spalnikih in ležalnikih, veljajo različne omejitve, vam priporočamo, da se o podrobnejših določilih pozanimate, preden greste na pot. Vprašanja lahko zastavite tudi na potnik.info@slo-zeleznice.si.

Ali lahko na vlak po Sloveniji vzamem tudi hišnega ljubljenčka?

Da, na pot z vlaki Slovenskih železnic lahko vzamete tudi majhne hišne ljubljenčke, ki so zaprti v kletke ali košare ali ki jih je mogoče držati v naročju – npr. majhne pse. Zanje ni treba doplačati.

Ali lahko naročim potrdilo o ceni vozovnice po elektronski pošti ali telefonu?

Potrdila o ceni vozovnice žal ni mogoče naročiti po e-pošti ali telefonu.

Ali lahko nizkocenovno vozovnico za potovanje v tujino zamenjam ali vrnem?

Nizkocenovne vozovnice s t. i. globalno ceno ne morete vrniti ali zamenjati.

Ali lahko vozovnico kupim na vlaku?

Izjemoma je mogoče vozovnico kupiti na vlaku, a le za potovanja po Sloveniji. Sprevodnik vam bo zaračunal posebni dodatek, če ste vstopili v vlak na postaji, na kateri je potniška blagajna odprta in bi lahko kupili vozovnico. Če vstopite na vlak na postaji ali postajališču, kjer ni potniške blagajne ali je ta zaprta, vam dodatka ni treba plačati.

Ali lahko z vlakom prepeljem tudi prikolico za kolo?

Prikolico za kolo je mogoče prepeljati le s kolesom.

Ali lahko zahtevam vračilo denarja za vozovnico, če ima vlak zamudo?

Za uveljavljanje pravic morate predložiti svojo vozovnico v potrditev tam, kjer je nastala ovira v prometu ali zamuda vlaka. V primeru elektronske vozovnice morate pridobiti potrdilo o zamudi pri osebju za spremljavo vlakov. Če na postaji ali postajališču v času postanka vlaka ni odprte potniške blagajne, pred izstopom iz vlaka za uveljavljanje pravic predložite svojo vozovnico v potrditev osebju za spremljavo vlaka

Postopki v zvezi s povračili in nadomestili potniku zaradi zamude vlaka so opredeljeni v Uredbi (ES) št. 1371/2007, Uredbi o izvajanju Uredbe (ES) o pravicah in obveznostih potnikov v železniškem prometu in v Splošnih pogojih prevoza potnikov po železnici (GCC-CIV

Zahtevek za vračilo denarja lahko pošljete, če ima vaš vlak zamude več kakor 60 minut in za zamudo ni odgovoren prevoznik. Zahtevek dobite pri sprevodnikih ali postajnem osebju, ki vam ga tudi potrdi. Potrjeni zahtevek pošljite na SŽ-Potniški promet, d. o. o., Oddelek za reklamacije, Kolodvorska 11, 1000 Ljubljana.

Ali lahko zamenjam neizrabljeno vozovnico?

Da, a le pred začetkom roka veljavnosti vozovnice, navedenega na njej. Zamenjava vozovnic ni mogoča za vozovnice kupljene prek prodajnih avtomatov, prek spleta ali prek mobilne aplikacije.

Ali lahko zaprosim za dvojnik izgubljene subvencionirane mesečne vozovnice?

Da, če izgubite subvencionirano vozovnico, vam ob predložitvi ustreznega zahtevka izdamo nadomestno kartico IJPP, na katero se naloži mesečna vozovnica. Strošek izdaje nadomestne kartice IJPP se zaračuna.

Ali me lahko opozorite, da ne zamudim ali celo prespim čas, ko bi moral izstopiti?

Če potujete v ležalnem ali spalnem vagonu, vas 30 minut prej, preden morate izstopiti, na to opozori spremljevalec spalnega vagona. Sicer pa morate sami poskrbeti, da ne zamudite oziroma prespite časa, ko bi morali izstopiti. Predlagamo vam, da si na primer vklopite budilko na vašem mobilnem telefonu.

Ali veljajo kakšne omejitve za uporabo računalnikov na vlaku?

O uporabi računalnikov na vlaku ni zapisanih pravil, velja le nepisano pravilo, da uporabniki ne smejo motiti drugih potnikov. Podobno velja za uporabo mobilnih telefonov.

Do katerega leta se otroci vozijo brezplačno?

Otroci do 6. leta starosti, ki potujejo v spremstvu odraslih, se vozijo brezplačno, če zanje ne zahtevate posebnega sedeža. Tudi za brezplačno potovanje se izda vozovnica za 1. ali 2. razred. Več informacij o potovanjih otrok. (LINK)

Kaj je subvencionirana vozovnica?

Subvencionirana vozovnica je vozovnica, ki je cenejša za višino subvencije, ki jo dodeli pristojno ministrstvo. V železniškem prometu so subvencionirane šolske mesečne, letne in polletne vozovnice in potovanja vojnih veteranov in invalidov pa tudi slepih in slabovidnih ter mišičnih distrofikov.

Kaj pomeni organizirano skupinsko potovanje?

Če potujete v skupini šestih ali več oseb, imate posebni popust za skupinsko potovanje. Višina popusta je odvisna od starosti potnikov.

Kaj potrebujem za pridobitev subvencionirane vozovnice?

Za pridobitev subvencionirane vozovnice potrebujete veljavni osebni dokument, izpolnjeno in potrjeno vlogo za izdajo subvencionirane vozovnice, brezkontaktno čip kartico IJPP iz preteklega šolskega leta. Če kartice IJPP še nimate, jo prejmete ob prvem nakupu na blagajni na železniški postaji.

Kaj so zakonske ugodnosti?

Vojnim invalidom in vojnim veteranom pripada posebna ugodnost pri potovanju z javnim prometom po veljavni zakonodaji. Ugodnost velja za potovanje v 2. razredu lokalnega potniškega vlaka. Za potovanje z vlakom višje vrste je treba plačati dodatek.

Kaj storiti s preobsežno prtljago?

Prtljaga, ki ni primerna za prevoz v potniških vagonih, ali prtljaga, ki je preobsežna, se namesti v posebni prostor. Za preobsežno prtljago doplačate 5 evrov, ne glede na razdaljo potovanja.

Kako izvem, ali ima vlak zamudo?

Podatki o zamudah so objavljeni na spletni strani Slovenskih železnic, kjer se osvežujejo vsakih 6 minut. Svetujemo vam, da si pred potovanjem pogledate, ali ima vaš vlak zamudo. To lahko storite tudi na mobilnem telefonu. Informacije o zamudah dobite tudi na železniški postaji, na potniški blagajni, v Infocentrih in na telefonski številki 080 81 11.

Kako se lahko dogovorim za prevoz šolske skupine z vlakom?

Potovanja skupine do 15 oseb ni treba napovedati. Večje skupine pa morajo svoje potovanje napovedati na odhodni potniški blagajni; skupine od 16 do 50 oseb najpozneje 2 delovna dneva, skupine nad 50 oseb pa najpozneje 8 delovnih dni pred nameravanim potovanjem. Skupine, ki potovanja ne napovedo pravočasno, lahko prepeljemo le, če to dopuščajo razmere.

Kako uveljavljam popust za potovanje z vlakom na določeno prireditev?

Po dogovoru z organizatorji prireditev omogočamo obiskovalcem posebni popust za potovanje z vlakom na določene prireditve. Ob nakupu vozovnice samo predložite vstopnico za prireditev. Vstopnice za večino prireditev (organizatorja Eventim) kupite tudi v Infocentru na železniških postajah v Ljubljani, Celju, Kopru ali Mariboru.

Kako velike kose prtljage lahko vzamem s sabo na pot?

Velikost prtljage ni posebej določena. S sabo imate lahko prtljago, ki jo je mogoče namestiti nad sedež ali pod njega ali jo držite v naročju.

Kako vem, na kateri vlak lahko vzamem kolo?

Vlaki, s katerimi lahko prepeljete kolo, so v voznem redu označeni z ustreznim znakom. Informacije dobite tudi v klicnem centru ali na spletni strani.

Kako vem, na katerih vlakih je omogočeno napajanje za računalnike?

Oznaka, da je mogoče napajanje, je samo na vlaku.

Kakšna je cena otroške vozovnice?

Otroci od 6. do dopolnjenega 12. leta starosti, pa tudi mlajši otroci, za katere se zahteva sedež (skupine vzgojno-varstvenih zavodov), imajo 50 odstotkov popusta za 1. in 2. razred vseh vlakov v Sloveniji. Za potovanje z vlakom višje vrste je treba plačati dodatek.

Otroci do dopolnjenega 6. leta starosti, ki potujejo v spremstvu odraslih, se vozijo brezplačno, pod pogojem da se zanje ne zahteva poseben sedež. Ne glede na višino ugodnosti se za prevoz izda vozovnica za 1. ali 2. razred potniškega vlaka, ki velja tudi za potovanje z vlaki višje vrste. Z eno odraslo osebo lahko brezplačno potujeta največ dva otroka.

Kakšna je cena prevoza kolesa?

Cene za prevoz kolesa najdete: S kolesom na vlak (LINK).

Kakšne so možnosti plačila na prodajnih mestih Slovenskih železnic?

Plačujete lahko z gotovino ali s plačilnimi karticami Maestro, Eurocard, Karanta, Visa, Diners, American Express. Prav tako je v Celju, Hrastniku, Jesenicah, Kopru, Kranju, Litiji, Ljubljani, Mariboru, Murski Soboti, Novi Gorici, Novem mestu, Postojni, Pragerskem, Sevnici, Sežani, Škofji Loki, Trbovljah, Zagorju in v Zidanem Mostu možno plačilo z Moneto.

Katere vozovnice so subvencionirane?

Subvencionirane vozovnice se izdajajo v skladu s Pravilnikom o izvajanju subvencioniranega prevoza in Zakonom o prevozih v cestnem prometu – ZPCP-2G.

Katere vrste abonentskih vozovnic so na voljo?

Izbirate lahko med tedenskimi, mesečnimi, polletnimi in letnimi vozovnicami. Splošne abonentske vozovnice so namenjene vsem potnikom, ne glede na status ali starost. Potniki jih uporabljajo predvsem za prevoz na delo in z dela. Šolske abonentske vozovnice so namenjene osnovnošolcem, dijakom, študentom in vajencem. Nekatere šolske abonentske vozovnice so subvencionirane na podlagi ustrezne zakonodaje pristojnega ministrstva. Obstajajo tudi abonentske pavšalne vozovnice, ki so namenjene tistim potnikom, ki želijo neomejeno potovati po vsej Sloveniji, na vseh progah Slovenskih železnic in z vsemi vrstami vlakov v 1. ali 2. razredu. Več o abonentskih vozovnicah (LINK).

Katere vrste ugodnosti za vožnjo z vlakom obstajajo?

Popusti so različni glede na starost, status, število sopotnikov ali dan potovanja. Ponujamo pa tudi privlačne posebne ugodnosti, in sicer ob posebnih dogodkih, prireditvah ali promocijskih dejavnostih. Te ugodnosti so običajno omejeni na neko časovno obdobje. Predlagamo vam, da pozorno spremljate naše akcije na spletni strani, na strani Facebooka ali pa se prijavite na e-novice (obrazec za prijavo najdete na vstopni strani našega spletnega mesta), da boste o akcijah pravočasno obveščeni.

Kdaj lahko prevzamem najdene predmete?

Najdene predmete lahko prevzamete vsak delavnik od ponedeljka do petka, od 7. do 15. ure, v zbirnem centru v Ljubljani ali Mariboru.

Kdaj mi denarja za neizrabljeno vozovnico ne more neposredno vrniti blagajnik?

Blagajnik vam ne more vrniti denarja za neizrabljeno vozovnico, če:

• je vozovnici že potekla veljavnost;

• gre za popolnoma ali delno neizrabljeno abonentsko vozovnico (letno, polletno, mesečno, tedensko); zahtevek za vračilo na podlagi abonentske vozovnice je treba vložiti najpozneje 14 dni po izteku njene veljavnosti;

• če je neizrabljena po krivdi železnice

• če so bile okoliščine, zaradi katerih je bila vozovnica neizrabljena, nejasne oziroma jih ni mogoče preveriti;

• je bila vozovnica plačana s plačilno kartico ali s fakturo, naročilnico

V katerem koli od navedenih primerov morate zahtevek po vračilu denarja pisno nasloviti na SŽ-Potniški promet, d. o. o, Oddelek za reklamacije, Kolodvorska 11, 1560 Ljubljana. Zahtevku je treba priložiti izvirno vozovnico in morebitne listine, s katerimi se dokazuje upravičenost do povračila.

Kdaj se izda potrdilo o nakupu?

Vozovnica že velja kot račun. Lahko pa ob nakupu vozovnice ali drugega prodajnega obrazca zahtevate izdajo Potrdila o nakupu vozovnice. Prejmete ga brezplačno. Predlagamo vam, da imate vozovnico za tekoči mesec vedno pri sebi. Več informacij.

Kje dobim informacije o izgubljenih predmetih na vlaku?

Informacije o izgubljenih predmetih na vlaku dobite na telefonski številki 01/29 12 598 ali (zbirni center Ljubljana), 051 660 568 (zbirni center Maribor). Seznam najdenih predmetov je objavljen tudi na spletni strani.

Kdaj se izdaja potrdilo o ceni vozovnice?

Potrdilo o ceni vozovnice se izdaja na zahtevo potnika, ko ta želi uradno informacijo o ceni. Potrdilo se izdaja posebej za cene vozovnic v notranjem in posebej za cene vozovnic v mednarodnem prometu. Več informacij.

Kje dobim informacije o muzejskem vlaku?

Informacije o muzejskem vlaku so na voljo v Infocentru Ljubljana, na telefonski številki 01 29 13 391, po elektronski pošti na naslovu potnik.info@slo-zeleznice in na naši spletni strani.

Kje dobim informacije, če želimo potovati kot skupina?

Informacije o organiziranih skupinskih potovanjih po Sloveniji oz. v tujino dobite preko kontaktnega obrazca.

Informacije o organiziranih skupinskih potovanjih po Sloveniji dobite na vseh potniških blagajnah odprte za notranji promet ali na e-naslovu skupine@slo-zeleznice.si, za potovanja v tujino ali po tujini na potniških blagajnah odprtih za mednarodni promet ali na e-naslovu posebni.mednarodni@slo-zeleznice.si.

Kje dobim vlogo za subvencionirane vozovnice?

Vlogo dobite na spletni strani pristojnega ministrstva in si ga natisnite ali pa ga izpolnite v spletnem obrazcu na portalu eUprava.

Kje kupim abonentsko vozovnico?

Prvič lahko abonentsko vozovnico kupite le na blagajni na železniški postaji. Najprej kupite brezstično čip kartico, na katero vam naložimo abonentsko vozovnico. Če že imate brezstično čip kartico, lahko abonentsko vozovnico kupite tudi na vlaku, kar je seveda mogoče brez doplačila, le če vstopite na tistih postajah, kjer je blagajna zaprta.

Kje lahko dobim potrdilo o ceni vozovnice?

Potrdilo o ceni vozovnice dobite na vseh potniških blagajnah.

Kje lahko dobim telefonsko številko določenega prodajnega mesta?

Za vsa prodajna mesta veljajo enaka pravila, zato imajo vsa skupne telefonske informacije. Informacije pred potovanjem, na primer o voznih redih, cenah, ponudbi, zamudah in ovirah v prometu itd., dobite v klicnem centru Slovenskih železnic, na telefonski številki 080 81 11, ali po e-pošti potnik.info@slo-zeleznice.si. Če vas zanima, ali vaš vlak zamuja oziroma ali so ovire v prometu, vam svetujemo, da to preverite v spletnem iskalniku. Navedene so morebitne zamude oziroma ovire v prometu in podatki o nadomestnih prevozih.

Kje lahko kupim mesečno subvencionirano vozovnico?

Pravila za nakup subvencionirane vozovnice za upravičence subvencioniranega prevoza se lahko spreminjajo z novim šolskim letom, zato vam svetujemo, da si o tem, kaj vse potrebujete za uveljavitev subvencije, preberete na naši spletni strani.

Kje lahko kupim vozovnico za avtovlak?

Vozovnico za avtovlak lahko kupite pri osebju za spremljavo vlaka na avtovlaku.

Kje lahko kupim vozovnico za potovanja z vlakom v tujino?

V Infocentrih na železniških postajah Ljubljana, Maribor, Koper in Celje, na večjih železniških postajah, na katerih so prodajna mesta za mednarodni promet, ter v nekaterih pooblaščenih potovalnih agencijah. Na spletu je objavljen tudi seznam prodajnih mest.

Kje lahko oddam pritožbo?

Na prodajnih mestih Slovenskih železnic lahko dobite Knjigo pritožb in pohval. Če imate morebiti pripombe na naše storitve, pa lahko pokličete brezplačno telefonsko številko 080 19 10 ali pa nam pišete po e-pošti pritozbe.pohvale@slo-zeleznice.si.

Kje lahko prijavim v tujini izgubljeno prtljago?

Prtljago, ki ste jo izgubili, prijavite na pooblaščenem uradu na postaji ali pooblaščeni osebi v vlaku, na katerem se vam je to zgodilo.

Kje preverim cene vozovnic in višine ugodnosti?

Cene vozovnic in višine ugodnosti lahko preverite na naši spletni strani, v iskalniku voznega reda, cene mesečnih vozovnic pa v ceniku abonentskih vozovnic.

Koliko časa veljajo mesečne vozovnice?

Mesečne vozovnice veljajo od prvega do zadnjega dne v mesecu in še prvi delovni dan naslednjega meseca, na izbrani relaciji. Sobota se ne šteje kot delovni dan. Mesečna vozovnica se izda na podlagi brezstične čip kartice. Lahko jo kupite v predprodaji, do sedem dni pred začetkom meseca.

Koliko doplača potnik brez vozovnice?

Potnik brez vozovnice, ki se namerno izogiba nakupu vozovnice pri osebju za spremljavo vlakov, ki se namerno izogiba kontroli preverjanja vozovnic, ki ovira osebje za spremljavo vlakov pri zaračunavanju prevoznine ali pri pregledu vozovnic, ki ne more pokazati veljavne vozovnice, poleg ustrezne prevoznine oziroma razlike plača še dodatek 50,00 EUR, ki je določen v IV. delu PT za potnike, ki se niso prijavili osebju za spremljavo vlakov.

Koliko doplačam, če vozovnico kupim na vlaku?

Če na vlak vstopite na postaji, na kateri bi lahko kupili vozovnico, vendar to storite šele na vlaku, doplačate 5 evrov. Dodatka vam ni treba plačati, če vstopite na vlak na postaji ali postajališču, na katerem ni mogoče kupiti vozovnice.

Koliko popusta ima skupina?

Skupina oseb do dopolnjenega 26. leta starosti ima prevoznino znižano za 50 % od redne vozne cene za 1. in 2. razred lokalnega potniškega vlaka.

Skupina oseb, starejših od 26 let, ima prevoznino znižano za 30 % od redne vozne cene za 1. in 2. razred lokalnega potniškega vlaka. Za potovanje z vlakom višje vrste je treba plačati dodatek.

Koliko stane prevoz hišnih ljubljenčkov?

Hišni ljubljenčki, ki jih imate med vožnjo pri sebi in so v kletki, torbi ali košari, ter manjši psi – do višine 30 cm – se prevažajo brezplačno. Za večje pse je treba plačati vozovnico po polovični ceni za 2. razred potniškega vlaka. Več o prevozu hišnih ljubljenčkov.

Koliko stane prevoz z avtovlakom in kolikšno je doplačilo za polprikolice in prikolice?

Cene prevozov z avtovlakom so objavljene na naši spletni strani.

Kolikšno je doplačilo za prevoz hišnih ljubljenčkov?

Majhne udomačene živali, zaprte v kletke, ali nameščene v košare ali torbe, ter manjše pse (do 30 cm višine) lahko prepeljete brezplačno. Za večje pse je treba plačati polovico. Majhne udomačene živali, zaprte v kletke, ali nameščene v košare ali torbe, ter manjše pse (do 30 cm višine) lahko prepeljete brezplačno. Za večje pse je treba plačati polovično vozovnico za 2. razred potniškega vlaka – polovično vozovnico za 2. razred potniškega vlaka.

Kolikšno je doplačilo za prevoz kolesa?

Doplačilo za kolo znaša 1,50 evra, za električno koli 3,00 evra in sicer ne glede na razdaljo.

Kolikšno je najmanjše in največje število članov skupine, ki lahko najame muzejski vlak?

Vlak lahko najame ena sama oseba, drugače pa muzejski vlak sprejme največ 230 oseb. Za skupine (45 oseb in več) po želji organiziramo posebne programe v okviru rednih voženj ali po naročilu. Povpraševanje za najem muzejskega vlaka lahko oddate po spodnjem obrazcu

Komu pripada ugodnost za družine?

Za družinsko potovanje se šteje, če potujejo najmanj ena oseba, starejša od 12. let, in en otrok do 12 let, vendar skupaj največ 5 potnikov. Osebe starejše od 12. let, ki želijo potovati same oziroma brez otroka do 12 let, ne morejo koristiti popusta za družinska potovanja. Več o družinskih ugodnostih (LINK).

Komu pripada popust za mlade?

Mladi od 12. do 26. leta si lahko pridobijo SŽ-kartico ugodnosti za mlade. Z njo potujejo z vlaki po Sloveniji s 30-odstotnim in na Hrvaško s 50-odstotnim popustom, v tujino pa s 15-odstotnim popustom v 1. ali 2. razredu vseh vrst vlakov. Več o popustih za mlade.

Na katerih relacijah vozijo avtovlaki?

Avtovlaki po Sloveniji vozijo med Bohinjsko Bistrico, Mostom na Soči in Novo Gorico.

Na katerih železniških postajah je mogoče shraniti prtljago?

Prtljago lahko shranite v posebnih garderobnih omaricah na določenih železniških postajah.

Na katerih železniških postajah v Sloveniji je mogoča kombinacija z avtobusnim prevozom?

Iz Divače vozi brezplačni avtobus do Škocjanskih jam, z litijske železniške postaje pa vozijo avtobusi do Šmartnega pri Litiji, vendar je treba zanje kupiti vozovnico. Tudi z železniške postaje v Kopru vozijo avtobusi v Piran oziroma Ankaran. Na vašo željo vam organiziramo tudi dodatne ali posebne avtobuse.

Na katerih železniških postajah v Sloveniji je na voljo parkirišče?

Parkirišča so na voljo na železniških postajah v Ljubljani, Mariboru, Celju in Kranju.

S katerimi plačilnimi karticami lahko plačam na prodajnih mestih Slovenskih železnic?

S plačilnimi karticami Maestro, Mastercard, Activa, Diners, Karanta, Visa in American Expres, a le na postajah. Na vlaku ni mogoče plačevati s karticami.

Za katere relacije je mogoče najeti muzejski vlak?

Muzejski vlak lahko vozi po vseh progah po Sloveniji.